Bijnaaa - Reisverslag uit Boekelo, Nederland van Anita Heuven - WaarBenJij.nu Bijnaaa - Reisverslag uit Boekelo, Nederland van Anita Heuven - WaarBenJij.nu

Bijnaaa

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita

04 September 2015 | Nederland, Boekelo

Hallo aan alle avondmensen onder ons,
(en de ochtendmensen die dit later lezen)

Bij deze mijn eerste berichtje op waarbenjij.nu. Via deze blog zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen en belevenissen!

Want nu is het dan bijna zover, de avond voor mijn grote avontuur naar zuidoost-Azië. Alle spullen zijn gepakt en na een gezellig goodbye-borrel afgelopen woensdag ben ik er helemaal klaar voor. Ik heb bijna iedereen heb ik gedag gezegd en ik moet zeggen, dan wordt het toch nog even moeilijk.. Ik ben blij met zoveel lieve mensen om me heen en gedag zeggen is dan toch lastiger dan gedacht. Al is het voor zoveel moois, want ik heb er ook onwijs veel zin in! Dit komt onder andere omdat Meike en Tinka al in Azië zijn en mij via Skype en Whatsapp zo enthousiast maken! Ik weet zeker dat ik goed ontvangen wordt, een hostel geregeld is en een goed feestje de eerste avond al gepland staat. Nou dat moet goed komen dacht ik zo... :)

Bye bye en tot later!!
Veel liefs!

  • 04 September 2015 - 08:40

    Ria:

    Lieve Anita.
    Ik wens je onwijs veel plezier. Heel erg leuk om hier je belevenissen te volgen.
    Goede reis en geniet!!!!
    Ria

  • 04 September 2015 - 09:05

    Marjon Wennink:

    Hoi Anita, ik wens je heel veel reisplezier!

  • 04 September 2015 - 16:48

    Pap En Mam:

    Hé liefie,
    Hebben je net uitgezwaaid en dat was best een beetje moeilijk...
    Wensen je nogmaals 'n héle mooie reis toe, maar dat gaat vast helemaal goed komen!
    Heel veel liefs van ons!

  • 05 September 2015 - 01:30

    Meike En Tinka :

    Joehoeeee, we vertrekken zo met het vliegtuig, we zien je over een paar uurtjes. We kijken er naar uit, zin innnn

  • 05 September 2015 - 15:36

    Oda:

    Lieve Anita.
    Je hebt je goed voorbereid

  • 05 September 2015 - 15:39

    Oda :

    Heel bevel genieten van deze bijzondere maanden. Heel veel succes en plezier. Liefs

  • 05 September 2015 - 15:45

    Oda :

    Hier boven een ttypefout. ..tja het is even weer wennen zo op "waarbejenu "

  • 05 September 2015 - 15:49

    Oda :

    4 de poging. ..✈

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anita

Actief sinds 18 Aug. 2015
Verslag gelezen: 624
Totaal aantal bezoekers 13527

Voorgaande reizen:

04 September 2015 - 30 November 2015

Backpacken door Zuidoost-Azie!

Landen bezocht: